Suoraan sisältöön (paina enter-painiketta)

Eettinen asiakkaan kohtaaminen – narratiivisesti ja ratkaisukeskeisesti

29.01.2016 - 30.01.2016 | Kuntoutussäätiö, Pakarituvantie 4, 00410 Helsinki


klo 9-16

Kuntoutussäätiön koulutuksen tavoitteena on laajentaa asiakastyötä tekevien ammattilaisten ymmärrystä eettisesti hyvästä ja tuloksellisesta ihmisten kohtaamisesta. Koulutus tarjoaa käytännön työvälineitä hyvään vuorovaikutukseen niin arkielämän kontakteissa kuin vaativissa asiakastyön tilanteissa.

Koulutuksen keskeisenä johtolankana ovat eettiset kysymykset asiakkaiden ja ammattilaisten välisessä vuorovaikutuksessa. Teemoja ovat asiantuntijuuden ymmärrys ja valtakysymykset, hyvän kontaktin luominen, tavoitteisiin, ratkaisuihin ja uusiin näkökulmiin perustuvat narratiiviset ja ratkaisukeskeiset lähestymistavat. Päivän aikana pyritään myös avaamaan omaa ymmärrystä omista arvoista, arvomaailmojen kohtaamisista ja asiakkaan tukemisesta hänen oman elämäntarinansa asiantuntijana.

Lue lisää/ilmoittaudu
Sisältö päivitetty 30.05.2016