Eettinen asiakkaan kohtaaminen – narratiivisesti ja ratkaisukeskeisesti
17.03.2017 | Kuntoutussäätiö, Pakarituvantie 4, Helsinki
Kuntoutussäätiön järjestämän koulutuksen tavoitteena on laajentaa asiakastyötä tekevien ammattilaisten ymmärrystä eettisesti hyvästä ja tuloksellisesta ihmisten kohtaamisesta. Koulutus tarjoaa käytännön työvälineitä hyvään vuorovaikutukseen niin arkielämän kontakteissa kuin vaativissa asiakastyön tilanteissa.
Koulutuksen keskeisenä johtolankana ovat eettiset kysymykset asiakkaiden ja ammattilaisten välisessä vuorovaikutuksessa. Koulutuksen teemoja ovat asiantuntijuuden ymmärrys ja valtakysymykset, hyvän kontaktin luominen, tavoitteisiin, ratkaisuihin ja uusiin näkökulmiin perustuvat narratiiviset ja ratkaisukeskeiset lähestymistavat. Päivän aikana pyritään myös avaamaan omaa ymmärrystä omista arvoista, arvomaailmojen kohtaamisista ja asiakkaan tukemisesta hänen oman elämäntarinansa asiantuntijana.
Kohderyhmä
Koulutus soveltuu erityisesti asiakastyötä tekeville nuorisotyön, koulutuksen, sosiaali- ja terveydenhuollon, TE-hallinnon, kuntoutuksen ja sosiaalivakuutuksen ammattilaisille. Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki vuorovaikutuksen eettisyydestä kiinnostuneet.
Kouluttaja
Ville Salonen, perhe- ja psykoterapeutti (Valvira, Kela), työnohjaaja, kouluttaja
Hinta
350 euroa (alv 0 %)
Lue lisää/ilmoittaudu