Suoraan sisältöön (paina enter-painiketta)

Eettinen asiakkaan kohtaaminen – narratiivisesti ja ratkaisukeskeisesti

17.03.2017 | Kuntoutussäätiö, Pakarituvantie 4, Helsinki


Kuntoutussäätiön järjestämän koulutuksen tavoitteena on laajentaa asiakastyötä tekevien ammattilaisten ymmärrystä eettisesti hyvästä ja tuloksellisesta ihmisten kohtaamisesta. Koulutus tarjoaa käytännön työvälineitä hyvään vuorovaikutukseen niin arkielämän kontakteissa kuin vaativissa asiakastyön tilanteissa.

Koulutuksen keskeisenä johtolankana ovat eettiset kysymykset asiakkaiden ja ammattilaisten välisessä vuorovaikutuksessa. Koulutuksen teemoja ovat asiantuntijuuden ymmärrys ja valtakysymykset, hyvän kontaktin luominen, tavoitteisiin, ratkaisuihin ja uusiin näkökulmiin perustuvat narratiiviset ja ratkaisukeskeiset lähestymistavat. Päivän aikana pyritään myös avaamaan omaa ymmärrystä omista arvoista, arvomaailmojen kohtaamisista ja asiakkaan tukemisesta hänen oman elämäntarinansa asiantuntijana.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu erityisesti asiakastyötä tekeville nuorisotyön, koulutuksen, sosiaali- ja terveydenhuollon, TE-hallinnon, kuntoutuksen ja sosiaalivakuutuksen ammattilaisille. Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki vuorovaikutuksen eettisyydestä kiinnostuneet.

Kouluttaja

Ville Salonen, perhe- ja psykoterapeutti (Valvira, Kela), työnohjaaja, kouluttaja

Hinta

350 euroa (alv 0 %)

Lue lisää/ilmoittaudu
Sisältö päivitetty 07.12.2016